Informujemy mieszkańców którzy w roku 2020 składali wnioski w ramach projektu pn. „Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest na terenie Gminy Pietrowice Wielkie” obejmującym usunięcie i utylizację wyrobów azbestowych, oraz wymianę pokrycia dachowego, że w dniu 11 czerwca została podpisana umowa z Urzędem Marszałkowskim na dofinansowanie ww. projektu.
W związku z powyższym w najbliższym czasie do wszystkich osób które zakwalifikowały się do programu (51 nieruchomości) w najbliższym czasie zostanie rozesłana korespondencja wraz z kompleksową informacja dotyczącą podejmowania dalszych kroków związanych z wyborem wykonawcy i realizacją robót budowlanych.
W celu omówienia całego procesu realizacji grantu zapraszamy Państwa (wnioskodawców) na spotkanie informacyjne, które odbędzie się w dniu 12.07.2021 r. o godz. 17.00 w Centrum Społeczno-Kulturalnym w Pietrowicach Wielkich przy ul. 1 Maja 8b.
Na spotkaniu omówione zostaną wszystkie kwestie związane z podpisaniem umowy, przebiegiem robót budowlanych i ich odbiorami oraz rozliczeniem zadania i związanym z tym przygotowaniem dokumentacji.
Osobą do kontaktu w sprawie projektu jest:
Gabriel Kuczera – Sekretarz Gminy Pietrowice Wielkie
tel. stac. 32/419-80-75, wewn. 113
tel. kom. 694-438-884
e-mail: sekretarz@pietrwicewielkie.com.pl
Regulamin_Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest
Załącznik nr 1_Wzór wniosku o przyznanie grantu_2
Załącznik nr 2_Koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne
Załącznik nr 3 i 3a_Formularz oferty wykonawcy
Załącznik nr 4_Wymagania dla firmy wykonawcy
Załącznik nr 5_Wzór wniosku o wypłatę grantu
Załącznik nr 6 i 6a_Kosztorys powykonawczy