Nabór wniosków w ramach realizacji projektu grantowego "Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest na terenie Gminy Pietrowice Wielkie” trwa tylko do 24 sierpnia br. Wysokość grantu obejmuje do 100% kosztów kwalifikowanych.
Program realizowany będzie przez Gminę Pietrowice Wielkie w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 i podpisania umowy z Zarządem Województwa Śląskiego.
Mieszkańcy Gminy Pietrowice Wielkie w ramach Inwestycji objętej programem będą mogli uzyskać dofinansowanie na wykonanie następujące prac związanych z usuwaniem pokryć dachowych zawierających azbest:
1) demontaż wyrobów i materiałów budowlanych zawierających azbest z Budynku mieszkalnego oraz transport i unieszkodliwienie tychże wyrobów;
2) demontaż wyrobów i materiałów budowlanych zawierających azbest z Budynku niemieszkalnego oraz transport i unieszkodliwienie tychże wyrobów;
3) odtworzenie pokrycia dachowego Budynku mieszkalnego, uszkodzonego w wyniku prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest;
4) odtworzenie pokrycia dachowego Budynku niemieszkalnego uszkodzonego w wyniku prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest.
Wnioski można składać w Urzędzie Gminy Pietrowice Wielkie, przy ul. Szkolna 5, w godzinach pracy Urzędu.
Wnioski można konsultować w Urzędzie Gminy Pietrowice Wielkie, przy ul. Szkolna 5, pok. nr 8 (sala narad) w poniedziałki w godz. 16.00-17.00, od wtorku do czwartku w godz. 14.00-15.00 lub po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym wizyty pod nr tel. 32/419-80-75.
Szczegółowe informacje i dokumenty do pobrania dostępne tutaj