Informujemy mieszkańców że w związku z powstałymi oszczędnościami w ramach projektu pn. „Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest na terenie Gminy Pietrowice Wielkie” obejmującym usunięcie i utylizację wyrobów azbestowych, oraz wymianę pokrycia dachowego, Gmina Pietrowice Wielkie uruchamia dodatkowy nabór wniosków na realizację ww. projektu grantowego.
Nabór wniosków trwał będzie do 20 czerwca br. Warunki udziału i poziom dofinasowania znaleźć można w Regulaminie naboru dodatkowego.
Program realizowany jest przez Gminę Pietrowice Wielkie w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Mieszkańcy Gminy Pietrowice Wielkie w ramach Inwestycji objętej programem będą mogli uzyskać dofinansowanie na wykonanie następujące prac związanych z usuwaniem pokryć dachowych zawierających azbest:
1) demontaż wyrobów i materiałów budowlanych zawierających azbest z Budynku mieszkalnego oraz transport i unieszkodliwienie tychże wyrobów;
2) demontaż wyrobów i materiałów budowlanych zawierających azbest z Budynku niemieszkalnego oraz transport i unieszkodliwienie tychże wyrobów;
3) odtworzenie pokrycia dachowego Budynku mieszkalnego, uszkodzonego w wyniku prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest;
4) odtworzenie pokrycia dachowego Budynku niemieszkalnego uszkodzonego w wyniku prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest.
Wnioski można składać w Urzędzie Gminy Pietrowice Wielkie, przy ul. Szkolna 5, w godzinach pracy Urzędu.
Wnioski można konsultować w Urzędzie Gminy Pietrowice Wielkie, przy ul. Szkolna 5, pok. nr 1 (sekretariat) w poniedziałki w godz. 16.00-17.00, od wtorku do czwartku w godz. 14.00-15.00 lub po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym wizyty pod nr tel. 32/419-80-75.
Osobą do kontaktu w sprawie projektu jest:
Gabriel Kuczera – Sekretarz Gminy Pietrowice Wielkie
tel. stac. 32/419-80-75, wewn. 113
tel. kom. 694-438-884
e-mail: sekretarz@pietrowicewielkie.com.pl